tiistai 23. kesäkuuta 2015

Juhannus

Olin miettiny että olis ihan kiva lähteä käymään keuruun juhannuskonferenssissa, mutta oma olo oli vähä kysymysmerkki. Perjantaina olin kuitenkin ok, joten lähdin sitte kuitenkin ajelemaan isomman tytön kanssa keuruulle. Mulla oli mukana matkarattaat ja talutusreppu (todella hyvä keksintö). Nähtiin mun kaveria ja hänen poikaansa siellä. Illalla tultiin kotiin ja mies lähti sitte käymään omia kavereita moikkaamassa. Kun hää tuli kotiin niin pelattiin scrabblea :)

Juhannuspäivänä käytiin miehen porukoiden luona, ja syötiin hyvin. :)

En sitten tosiaan tullutkaan kipeäksi, mitä nyt vähän nokka vuotaa tässä. Ihan terveitä täällä ei kuitenkaan olla, vauvalta mittasin kuumeen nyt illalla ja kuumettahan hällä oli. Oli kiukkuinen ja epäilykset heräs kun selkä tuntui tosi kuumalta, samoin pää ja vatsan seutu. Toivottavasti paranis pian. Ruoka onneks maistui hyvin. Aloitettiin kiinteät tuossa reilu viikko sitten ja hyvin on maistuneet. Imetyskin sujuu edelleen hyvin mistä oon iloinen! Esikoinenhan sairasti vauvarokon syksyllä, oli selittämätöntä kuumetta jokunen päivä kuten tuossa rokossa on, jonka jälkeen näpyt sitten tuli.

Kello on vaikka ja mitä, ihan vasta jokin aikaa sit sain lapset nukkumaan. Nyt kohta tiskin pariin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti