tiistai 10. joulukuuta 2013

Reissailua

Olin helsingissä parhaan kaverini luona yötä 8-9.12. Tytön oli alunperin tarkoitus lähteä mukaan mutta jäikin sitten kotiin. Muunmuuassa nukkumajärjestelyt tuotti vähän hankaluuksia. Käytiin kyllä vauvan kanssa tampereella 28.11 päiväreissulla, tapasin kaverini, shoppailtiin ja käytiin syömässä. Tampereella söin myös pizzeria napolissa elämäni mielenkiintoisimman pizzan, tuoremozzarellaa, aurinkokuivattua tomaattia, artisokkaa ja pinjansiemeniä. Napoli on kiva paikka, hyvä pizzavalikoima ja viihtyisä sisustus!

Helsinkiin lähdin sunnuntai aamuna. Treffasin kaverini kolmen aikaan iltapäivällä ja suunnattiin shoppailemaan. Mitään en taaskaan löytänyt kuten en tampereeltakaan. Harmi sinänsä, haluaisin tosiaan uusia vaatteita koska mulla ei vaatteita paljoakaan ole. Ja ihailen ihmisiä jotka jaksaa pukeutumiseen panostaa ja pukeutuu aina kivasti! Ehkä vielä joskus mäkin? Mulla oli oikeastaan muutenkin ahdinkoa sunnuntaina ulkonäköni suhteen. En siis ole mikään pinnallinen ihminen mutta nyt jotenki häiritsi kaikki, tukka oli lattea päätä pitkin menevä hirvitys, siks julkaisinkin tänne kuvan missä on pipo päässä :D Heti parani tukan osuus kuvassa ;) Mutta kerrankin pärstäkuvaa mustakin. Ja tää on nyt se valkoinen neule mistä edellisessä postauksessa kerroin :) Kaikenlisäks tuntui että valitsin päälle ihan väärät vaatteet muuten ja esim takki ei sopinu ollenkaan muun pukeutumisen kanssa.

Suunnattiin syömään kaarna-ravintolaan forumiin. Ruoka oli hyvää! Söin kaarnan lihapullat.



Illalla kun kaverin luo päästiin niin tehtiin joulutorttuja. Ennen nukkumaanmenoa naureskeltiin feissarimokat.com sivustolle. Innostuin kirppurin löytöjä-aiheista :D Ihan loistavia! Ennen nukahtamista vielä juteltiin, ihanaa että mulle on siunaantunut noin ihana paras kaveri! 


Olisin halunnut käydä yhdellä pöytäkirppiksellä nyt maanantaina missä oon ennenkin käynyt mutta se oli näköjään kiinni. Käytiin sit uffilla jossa on mun mielestä kyllä liian kovat hinnat. Miksi? Mun mielestä kirpparin kuuluu olla edullinen ja käsittääkseni uff saa vaatteet lahjoituksena? Käytiin myös tikkurilassa spr:n kontti-tavaratalossa ja yhellä lähetyskirppiksellä. Jälkimmäiseltä löytyi nalle-merkkinen yöpuku koossa 80. Lähti heti mukaan. Meillähän on samaa sarjaa ollut body ja puolipotkarit. Potkarit tosin jääneet jo pieneks.






2 kommenttia:

  1. Kirppishinnoista ja muista kummista löydöistä löytyy juttua täältä, http://paskatkirppisloydot.bellablogit.fi/ Ihan loistavia, nää ihmisten löydöt saa yleensä joko nauramaan taikka hämmentymään. :)

    Mmmm, joulutortut ois hyviä, mut meiltä löytyy tällä hetkellä vaan piparitaikinaa pakkasesta. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ookkaan nyt tänä vuonna pipareita tehnyt, noita varmasti jouluna saa kyllä joten ei paniikkia sen suhteen :) Oon tainnukki joskus vierailla tuolla sivulla, kiitos linkistä, käyn siellä lähipäivinä!

      Poista