sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Omalla ajalla

Omaa aikaa tuli vietettyä vähä eri tavalla ku yleensä, olin pääkaupunkiseudulla tätini luona yötä ja shoppailemassa. Lähdin perjantaina junalla helsinkiin, ja sanon tässä välissä että en enää ikinä laita korkoja jos pitää kävellä vähänki pidempään. Mun piti oikeastaan ottaa varakengät, mutta lähtiessä tuli sählinkiä kun etsin yhtä tärkeää muistilappua. Kengät jäi siinä sitten. No tyhmästä päästä kärsii koko jalat.

Junassa lueskelin uusinta vauva-lehteä. Helsingissä olin viiden aikoihin, treffasin tätini asemalla josta mentiin stockmannin kahvilaan missä äitini odotteli. Söin hyvän kakkupalan. Siitä lähdettiin kaupoille. Kaupoilta tarttui perjantaina mukaan valkoinen neule, mun päällä vähän eri näköinen kuin tuolla alla kuvassa, kun helma jää auki mahan pilkistellessä välistä, täytyy ottaa joku päivä kuva ihan päällä :) Tuo oli ihana, kun on täysin puuvillaa niin ei pitäis nyppääntyä pesussakaan noin vaan. Ostin myös huulikiillon. Shoppailujen jälkeen mentiin junalla tädin luo ja syötiin. Otettiin stockmannin herkusta salaatit, salaatissa oli polaria ja cheddaria, melonia, viinirypäleitä, salaattia, puolikuivattua tomaattia ja siemeniä. Oli tosi hyvää, pitäis koittaa tehdä joskus kotonakin :)

Lauantaina lähdettiin ikeaan, mentiin lidlin kautta ku yritin etsiä siellä ollutta kylpyhuonemattoa missä olis ollu kivien kuvia. Ei löytyny, ostettiin mehua ja jatkettiin sinne ikeaan. Ikeasta löysin neidille keinuhirven (jota alkuun luulin poroksi..), värillisiä lasten henkareita ja vaatekoukun. Syötiin ikeassa lihapullat. Sen jälkeen mentiin toiseen lidliin ja sielläkään ei ollu sitä mun haluamaa kylpyhuonemattoa, joten otin sitte eri kuvalla. Tuo on juuri sopivan kokonen meidän kylppäriin. Lidlistä mentiin kauppakeskukseen, mistä löytyi neidille kirja ja body. Siitä lähdin sitte junalla kotia kohti.

Alla kuvia reissusta, ostin jokin aikaa sitten tollasta viininpunaista kynsilakkaa, aika vahva väri mutta tykkään. Syksyinen. Halusin ottaa vaatteista kuvia, mutta tulee nyt epäselvät teinipeili-versiot, kun ei oikein missään vaiheessa tullut hyvää hetkeä kuvata ulkona ja sit kun tuli niin kuvat ei onnistunu. Tuossa toisessa asukuvassa näkyy mun lyhentämä äitiystakki, yli kymmenen senttiä lähti tänä syksynä helmasta :) Mulla ei ollu kotoisa olo liian pitkän takin kanssa ku oon itse niin lyhyt.













2 kommenttia:

  1. Onpa kiva postaus! :) Hieno tuo valkoinen neule ja takkikin näyttää hyvältä. ^^ Ihana keinuhirvi, on vähän erilainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo usein taitaa olla lähinnä keinuhevosia. En mä sieltä suunnitellu ostavani mitään keinuvaa, mutta tuo osui silmään ja tyttö tykkäs niinku arvelinki :)

      Poista