torstai 7. toukokuuta 2015

Etelä-suomen mummolassa

Olin lasten kanssa alkuviikon mun vanhempien luona :) Sunnuntaina lähdettiin päivällä junalla ja junassa oli paljon muitakin lapsia. Ihan kiva niin oli neidillä seuraa :) Kätevää oli kun joutui pitämään turvakaukaloa mukana, niin vauva sai nukkua siinä osan matkasta. Kun pääsin perille niin äiti oli vastassa ja käytiin kaupassa. Illalla mun täti ja miehensä tulivat käymään.

Maanantaina alettiin aikalailla aamusta tekemään juustokakkua. Piti kokeilla tehdä mangokakku mut mangopiltti oli kaupasta loppu, joten ostettiin sitte aurinkoinen-pilttiä. Siinä oli ananasta, aprikoosia ja mangoa ja hyvä kakku tuli silläkin! Iltapäivästä lähdin autolla vauvan kanssa asemalle ja junailtiin helsinkiin moikkaamaan mun parasta kaveria. Käytiin vähän kaupoilla ja syömässä. Esikoinen jäi mun vanhemmille hoitoon, ei tuolla oikein maltti riitä istua rattaissa pitkiä aikoja tai ravintolassa.

Tiistaina käytiin kaupassa ja syötiin itse tehtyä pizzaa. Illalla leikin saksanpaimenkoiran pennun kanssa. Heittelin koiralle palloa jonka koira nouti. Eilen tultiin junalla kotiin ja molemmat lapset kakkas junassa, vauva vielä vaatteisiin asti!

Mukava reissu oli, täytyy tässä kesällä kyllä mennä uudestaan taas! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti