lauantai 16. helmikuuta 2013

Hyviä opiskelu-uutisia

Kävimme keskiviikkona koululla, autossa tuli istuttua edestakaisin yhteensä 450 kilometriä. Olen siis opiskellut laajennettuna työssäoppimisena, ja teorioita tehnyt etänä. Mulla oli keskiviikkona ohjelmassa ATTO-valinnainen liikunta/terveystiedon koe, ja äidinkielen kokoustaidon koe, sekä yks pieni tilannepuhe. Onneks se tartti esittää vaan opettajalle, jännitti kyllä silti :D 

Noita atto-valinnaisia pitäis olla neljä suoritettuna, ja tein nyt siis sen liikuntaterveystiedon, ja aiemmin olin tehny valinnaisen englannin. Tällä reissulla kuulin, että taide ja kulttuuri-kurssi, minkä kävin ekana vuonna, niin sain sen siirrettyä sinne atto-valinnaisiin, kun sitä ei olis kuulemma tarvinnut käydä ollenkaan, koska olin opiskelut aloittaessani täysikäinen. Sama päti tähän ns. pakolliseen terveystietoon, josta sain nyt myös jonkun hyväksluvun tai vastaavan, kun olin kuulemma tehny tätä valinnaiskurssia niin hyvin/paljon. Eli atto-valinnaiset on kunnossa nyt, eikä niistä tarvitse enää huolehtia! 

Sain myöskin hyväksiluettua entisen työpaikkani tunnit (asiakaspalveluhommia) vapaavalintaisiin opintoihin 10 ov. Eli nekin on pois alta! Jeejee. 

Käytiin samalla reissulla myös ikeassa ja ostettiin pinnasängyn patja, pari pastakauhaa ja hauska kynäteline. Ikean ravintolassa syötiin lihapullat. 

Karkkilimulakko on pitänyt hyvin ja ongelmitta tähän asti!


Vatsani on viime aikoina repeillyt aikalailla. Mulla oli jo ennestään raskausarpia vähän vaikka missä jo ennen raskauttakin, joten olisinkin ihmetelly jos mahaan ei olis tullu. Mut aika myöhään ne kuitenkin ilmeistyi loppujen lopuksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti